Speelsnelheid | 2 |
Eenhedensnelheid | 0.5 |
Grondstoffenproductiefactor | 1 |
Barbarendorpen spawnen: | 50% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt |
Bonusdorpen spawnen: | 50% kans wanneer een speler zich bij de wereld voegt |
Gebouwen afbreken | Actief |
Moraal | Punten en tijd gebaseerd |
Milliseconden | Actief |
Minimumtroepenregel | 5% van de dorpspunten |
Ontwikkelingssysteem | klassiek 3-level-systeem |
Kerk | Inactief |
Uitkijktoren | Actief |
Opdrachtensysteem | Actief |
Prestaties | Actief |
Automatisch uitbouwende barbarendorpen | Actief tot 1500 punten |
Bonusdorpen | Bonusdorpen ingeschakeld |
Tijd om aanval te annuleren | 10 minuten |
Tijd om de transporten te annuleren | 5 minuten |
Nachtbonus | Actief, spelers kunnen een tijdsbestek van 8 uur selecteren, 200% extra verdediging tegen aanvallen. |
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen | 4 dagen |
Max. aanvalsverhouding (aanvaller:verdediger) | 20 : 1 tijdens de eerste 60 dagen |
Vlaggen | Inactief |
Rooftochten | Actief |
Buit | Beperkt |
Bolwerk | Inactief |
Ledenlimiet per stam | 6 |
Mogelijkheid om stamleden aan te vallen | Aanvallen vs stamleden veranderen in bezoeken en bezorgen dus geen schade. |
Stam levels | Actief |
Vakantievervanging | Actief |
Beperkingen Vakantievervanging | Beperkte toegang voor een vakantievervanger na een periode van 20 dagen over de afgelopen 40 dagen. |
Vrije handel | Inactief |
Ondersteuning buiten de stam: | Het ondersteunen van dorpen buiten de stam van de speler is niet mogelijk. Het stamlidmaatschap wordt bij aankomst gecontroleerd. Ondersteuning wordt ingetrokken bij stamwisseling. |
Mogelijkheid om windrichting te kiezen | Inactief |
Overwinningsvoorwaarden | Na 180 dagen moet een stam minimaal 61% van de spelersdorpen bezitten voor 14 dagen |
Startdatum | 27.06.24 10:30 |